Wednesday, July 14, 2010

瑞銀降內需股評級



今年世界盃只有線直播,冇免費波睇,反而令朋友們都約出來聚腳,平日不愛睇波的朋友都湊熱鬧,一齊睇世界盃。睇波期間,朋友K覺得西班牙的費托幾靚仔,問:「佢好唔好波?」朋友M回答:「佢世界盃都未入過波!」其實分析員亦一樣,報告寫得天花龍鳳,還得要看目標價能否到價,否則,分析員華麗的文筆,就如C朗出道初期愛賣弄腳法,入唔到波等如白做!

瑞銀分析員梁裕昌(SpencerLeung)一次過將達芺妮(210)、百麗國際(1880)、李寧(2331)、特步國際(1368)、安踏體育(2020)幾隻內需消費股的評級調低(見表)。

特步防守力較弱

報告指出Nike計劃在內地推出平價運動鞋,預期對所有本地體育用品股都會有不同程度的影響,長遠而言,相信只有有錢宣傳的公司能生存,由於特步今年廣告預算僅5億元人民幣,低於李寧、安踏及Nike達10億元人民幣預算,影響其捍衞市場的防守力。報告又指出,達芙妮則受累勞工短缺及分店擴張放緩,而百麗股價再升空間有限。

扭波再多,還得看入球。根據升級《報告王》,梁過去3個多月調整股票評級共11次,短線(2天)錄得9勝1負1和的佳績,平均短線回報為3.08%,現於短線排名榜中排第6,屬上游分析員。即使是20天的中線表現,亦有6勝3負,平均中線回報為1.21%,表現相當穩陣。

前鋒最緊要睇入球量,分析員就看目標價有沒有到過價。過去3個月,該分析員分別於2月底及4月中建議「買入」安踏及達芺妮,皆於6月下旬到價,近期狀態不俗。


高明

想知更多有關大行報告的資料,請即上《港股王》:http://stock.nextmedia.com

No comments:

Post a Comment