Monday, November 2, 2009

[商界] 黃毓民老闆談創業



本港著名資本家黃毓民老闆大談創業心得

黃毓民老闆話做人最緊要開心, 所以就算佢之前做咁多次生意都屢戰屢敗, 今日搞新生意都仲開開心心, 可見佢真係一個樂觀的資本家.

不過去到最尾話咩達爾文主義就開始亂黎, 佢明明唔適合從商, 多次失敗, 但就批評個制度唔岩, 情況就好似一個足球員屎波就賴規矩唔就佢.

最尾一分鐘,佢又猛話個世界唔係咁,的確, 個世界唔係黃毓民老闆咁諗, 如果唔係,今日當炒既科網股, 一定係cyber日報, 而唔係騰訊.


Therefore I classify this entry as Grape Doughnut.

2 comments:

  1. 黃幫主唔做資本家走狗走去搞政黨,係知大義,你唔好係度抹黑!

    ReplyDelete
  2. 冇錯!
    黃老闆唔做資本家走狗走去搞牛肉麪生意,都係知大義,你唔好係度抹黑!

    ReplyDelete