Friday, November 27, 2009

咁先係作文



明明就作得好好, 又貼題, 個老師連點解都唔講, 就話反面教材, 呢啲老師正一教棍!

不過點解會搞成個老師咁怕同傳統有出入, 就係呢個一次定生死的考試制度, 第時334得番一次大學試, 對學生更加緊要, 死背爛背的情況必定會更明顯, 任何有創意既答案都會被老師BAN.

唔怪得高官仔女全部都去外國讀書, 或者讀國際學店, 真係無陰公呀!

6 comments:

  1. 咁有創意,在香港真係冇人buy架。
    中學作文,老師要寫"十年後的我",有同學仔寫自己變成一個殺手,寫得唔錯架,但老師就唔欣賞,可能認為殺手唔係正當職業卦。

    ReplyDelete
  2. 其實這就是少數少錯,唔做唔錯的公務員心態灌輸的起源。

    ReplyDelete
  3. 真係寫得好好, 我中文唔好, 都睇得出呢篇文有好多用字好多中五生都唔會用到, 有編排有驚喜, 短短幾百字既文已經做到晒, 我相信就算拎晒全香港拎5*既文出黎同佢比, 好多都要被比下去, 因為就算文彩好好, 但內容都可以好悶

    ReplyDelete
  4. @ Anon 1
    冇錯, 但咁就死得人多

    @ Anon 2
    最慘係有咩唔好個老師唔講清楚, 搞到個學生「錯」得不明不白, 下次唔敢再有創意, 呢個教棍真係害人不淺!!!

    ReplyDelete
  5. 我是求財不求分數,作文從來喜歡率性老作,惟有參加甚麼作文比賽,才花腦筋去想想怎樣寫才會拿獎!

    ReplyDelete