Sunday, November 29, 2009

都係睇番台灣動新聞

最近迷上左睇蘋果的動新聞, 因為動畫好好睇, 特別係台灣出事, 台灣的片簡直好似睇戲咁, 以前我唔會睇台灣蘋果, 但家下日日追!

香港既不嬲都弱, 到喉唔到肺, 有啲其實係可以原諒, 因為台灣新聞本身都刺激啲, 香港比較太平, 冇乜特別唔出奇, 但係如果係本身選材, 寫新聞劇本都有較弱, 咁就真係不可饒恕.

今日一睇, 連揀邊個新聞做動畫, 香港果邊都似乎力有不棣.


以上係11月29日的播片清單, 我揀左「火爆阿伯木�大戰水喉通」,因為一睇就知兩雄相遇, 必有死傷, 肯定好睇, 點不知, 睇完得果幾個shot, 反而另一條平平無奇的「投資被騙500萬婦圖跳橋」, 就做左啲唔使動畫都知既低B動畫.

用動畫做新聞, 唔係想報埋鏡頭映唔到既嘢咩? 咁一定係揀啲刺激啲既新聞做架啦, 點會揀啲行行企企食飯幾味既新聞做片架? 花咁多成本畫動畫, 竟然只係見到個師奶畀錢、傾偈, 不如唔好做?

都係睇台灣算數!


2 comments:

  1. 你好, 咁啱撞左入黎, 又咁啱我今日個blog都講左蘋果既動新聞, 哈哈, 因為我都好鐘意睇, 日日追咁滯呀!!

    ReplyDelete
  2. 嗚嘩! 動新聞要鬥快睇, 如果唔係要俾錢了...

    不過我都係一早公司睇XDDD

    ReplyDelete