Thursday, November 5, 2009

第四代人與黃毓民老闆

林忌寫左篇非常感性的文章, 講第四代人點睇香港社會, 其中一句唔係好認同, copy and paste左落黎:
這班行將就木快入棺材的老野,不但唔肯退下來,更要永久地把我們年輕一代視為比佢地更弱智的扯線木偶,不放權,不放手,不退後,看看全世界其他地方,三十幾歲人已經成為任何行業的中堅;在香港?沒有四十歲大家都仲當你係「o靚仔」!
點解下下都一定要跟上一代的玩法, 唔通新一代唔識創造一個新環境? 所謂第一代香港人, 一黎到香港就好好境?完全唔洗捱?

再講, 跟上一代條formula就一定掂? 要佢地退下俾個位你上至掂? 如果資本家黃毓民老闆「退下來」, 交棒俾個後生仔, 教佢行番佢以前顛狗日報、Cyber日報條舊路, 學佢一樣咁做生意, 我包佢蝕到仆街, 之後東山再起都仲係蝕到仆街仲要爭人周身債. 退退退, 退條死路俾你行渣!

上一代既, 唔係老馮啱, 佢地退左落黎, 後生仔取而代之, 跟住佢地, 想唔仆街都幾難.

何必下下要跟人地, 走回頭路呢?



Therefore I classify this entry as face doughnut.

No comments:

Post a Comment