Saturday, November 7, 2009

校園驗毒

公開信擲入政府總部
百人抗議校園驗毒

有中學生問我, 究竟支唔支持驗毒?

我: 你講你定我呀?

中學生: 有分別咩?

我: 有, 你要睇老師面色, 我唔洗? 我可以反對反對再反對, 之後侮辱個老師,再反對, 你唔得.

中學生: 平時啲老師講民主, 又話獨立思考, 原來係假架?

我: 你當真, 就真係冇獨立思考! 你睇立法會, 咁大個功能組別, 寫住教育, 就知佢地係迷信特權既人啦!

中學生: 咩立法會? 我唔明喎?

我: 唔明係一件好事, 有啲嘢, 你唔好知咁多, 知得太多, 會有人唔開心!

中學生: 咁校園驗毒單嘢我點? 聽日要上台講!

我: 你中七?

中學生: 係呀! 有乜關係呀?

我: 對唔住, 我收番一開始嘅嘢! 反正都最後一年, 仲要係最後一次有中七, 有今生冇來世, 梗係玩大佢啦!

中學生: 咁即係可以反對?

我: 支持都可以玩大佢! 一於劈頭就話, 我訓身支持校園強制驗毒...

中學生: 咁我會喺學校被人歧, 以為我係想討好老師嘅人渣

我(當佢冇到): ....具體上就好似美國check 身份證咁推行, 美國差佬係有權周街周人, 但如果周到係良民, 個差佬要停職查辦, 香港校園驗毒, 都可以咁做, 等老師會細心選真係有犯事的學生, 唔會傷害到冇犯事果大部份, 如果check錯, 咁都唔洗炒, 不過要調去做圖書館管理員, 或者自願離職....

中學生: 老師上堂咁hea, 實唔制wor

我: 冇話要佢制, 想睇下佢點反應之ma~

待續...

No comments:

Post a Comment