Tuesday, March 23, 2010

環保撚誠信破產

23.3.2010 20:0
天文台根據最新的數據分析,預計在本世紀末,即2090-99年,香港不再有冬天,較前天文台長林超英在兩年多前所說的2030年,延後六十年。現任台長李本瀅說,修訂預測,並非氣候暖化的速度減慢,而是由於現有更多數據,可作更仔細及準確的預測。他又指,去年北半球降大風雪,屬正常短期天氣變化,強調全球長期變暖的趨勢並無改變。

搞成咁

有啲似當年個個話恒指會升到上五萬點

之後大市掉頭個個無影行動

修訂預測,並非氣候暖化的速度減慢,而是由於現有更多數據!!?

又呃人?

實情係原先相信既"外國專家"數字係假野

然後樹倒猢孫散

一早話咗林超英信唔過啦!

大家睇住啦

過多幾日, 環保撚會當無事發生, 大談全球暖化, 然後問你要捐款

當你質疑佢, 佢又會話"咁唔代表地球無問題, 你地*都仲要食樹片, 過茹毛飲血既生活, 如果唔係地就會氣候變化", 諸如此類

*點解係"你地"? 因為只有蟻民先至要環保, 環保份子應坐專用房車, 四出大呼籲市民應乘撘公共交通工具.


1 comment: