Thursday, March 11, 2010

尋人啟事: 張文光

舊年年尾, 發生左單咁既事:

涉迷姦女教師 現代教育補習天王被捕

當時, 偉大既教師既得利益集團首腦張文光就話:

"立法會教育界議員張文光指出,當局豁免替補習學校教師的專業資格進行註冊,令補習學校師資良莠不齊,今次事件充份反映當局規管補習學校師資存有重大漏洞"

其實單案都未判, 張文光已經急不及待要做法官判個老師有罪, 大致上話做補習既都唔係人, 暗指做鐵飯碗既老師都係道德天使, 個個不食人間煙火, 不吸煙不飲酒,不做愛, 總之有教師註冊既老師就有道德光環.

話口未完, 更仆街, 更淫賤的案件判決:

雞姦小五生教師囚六年半 被押走時 犯人欄內揮手道別親友



點解補習老師遭檢控你就大大聲聲話所有補習老師都係仆街
到有鐵飯碗老師判罪, 你就影都冇?
張文光, 出黎講番兩句公道說話啦!

5 comments:

  1. 典型政棍!
    教師一向好多敗類!

    ReplyDelete
  2. 講到尾,不論係泛民定係建制派,功能組別議員都係為小圈子利益團體服務!

    ReplyDelete
  3. 做埋今屆, 張文光已做咗功能黨黨員二十一年喇^^!黨齡勁過劉健儀(95年入黨), 同劉皇發(91年入黨)、黃宜弘(91年入黨)有得比, 差在未耐得過寶BABY(88後一路都係功能黨黨員)

    http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%BC%B5%E6%96%87%E5%85%89

    功能黨!功能黨!功能黨!功能黨!

    ReplyDelete
  4. 政客就是這樣,請多在節目内指出!

    太多記者小姐凡是都去訪問議員,令觀衆看得他們是幫人民做事的好人,實在非也。

    ReplyDelete