Thursday, February 18, 2010

[回帶] 天文台話2020年香港無冬天

話說, 兩年前一個叫林超英既人, 佢話...


天文台以最壞情況推算
2020年香港無冬天


【本報訊】天氣忽冷忽熱令人無所適從,天文台台長林超英昨發出警告指,香港最快在 12年後,即 2020年就會沒有冬季,氣候暖化的威脅已逼在眉睫,不再是下一代的事。「長夏無冬」的日子來臨前,可能會先出現 10年的「極端天氣」,雨量會反常地忽多忽少。至於拉尼娜現象在 08年會繼續出現,預計今年會有 6至 8個熱帶氣旋。記者:雷子樂
林超英昨介紹氣候變化最新推算結果時表示,加入城市發展程度的考慮因素,以及按溫室氣體高排放量作推算,最快在 2020至 2029年,香港就有機會出現全年沒一天最低氣溫低於攝氏 12度,即寒冷天氣不再出現。到了那時候,全年熱夜(最低氣溫 28度或以上)數目會由 1980年至 99年的平均 15晚,增加至 54晚。每年酷熱天數(日最高氣溫 33度或以上)會由上世紀末的 7日增至 19日。
總之根據佢講法, 係香港越來越熱, 十二月都可以著比堅尼出街!

不過, 呢幾日...

2010年2月19日 香港天氣


平均溫度只得8-9度。

當然, 呢班假環保可以有好多解釋, Kreme嘗試代入佢地世界...

一般無恥mode: 都話左係2020年先冇冬天, 呢個推測下, 2008-2019期間夏天落雪都得, 一到2020, 香港就好似啪咗制立即變涷, 得咗.

最無恥mode: 就係因為人類每日呼出太多二氧化碳, 令到氣候唔正常, 一年凍一年熱, 所以我地已經唔再講全球暖化, 而係氣候變化, 總之氣候有任何轉變, 就係我岩, 你錯, 唔該你快手捐錢救地球。

面對呢種民建聯式既答案, 我地只可以走入佢哋既世界, 睇下佢地既主腦講過啲乜


"Professor Jones has been in the spotlight since he stepped down as director of the University of East Anglia’s Climatic Research Unit after the leaking of emails that sceptics claim show scientists were manipulating data."

咁當然, 講到最尾, 佢地可以乜都唔認, 當冇發生過, 繼續自說自話, 傳媒會繼續抄佢地既公關稿。

但咁做, 又同民建聯有乜分別呢?

超英超英, 聽咗咁耐已經覺得唔對路, 今日查明真相, 先知超英同愛國愛黨既民建聯係同路人!

See also:

No comments:

Post a Comment