Thursday, March 19, 2009

匯源事件 民族大振?

大陸借Anti-trust,成功打低美帝主義象徵之一可口可樂,一雪05年優尼科之恥,令某部份中國人自我感覺良好,民族主義士氣大振,中國人昂然向美帝說「不」

拒絕外資收購,就係振興民族主義,打造民族品牌,某D中國人既頭腦真係簡單得可以。

可樂舊年9月頭話買匯源,每股12.2,當時匯源(1886)每股約4.1,就算冇雷曼,匯源都賺到笑呵呵。再加埋雷曼9月中爆煲,家下資產更唔值錢,匯源跌番落4.8,可能會再跌落去。轉手畀可樂,等於叫美帝高價接貨,匯源股東收到錢,Cash is King,等美帝再黎遊說你買佢D野,做大爺,咁就叫有face屎。

可樂收購匯源總共179價人仔,如果真係愛國,一早應該賣左去,然後等機會平買美國重要資產,今次拒絕可樂高價收購,平白錯失集資反攻美國機會。

咩叫愛國,睇野啦:
Therefore, I will classify this entry as New York Cheesecake

No comments:

Post a Comment