Sunday, October 18, 2009

無恥醫生

特首講樓市, 本來政治場上兵戎相見, 被批評唔理窮人, 係好正常, 點知今年有一班特區寄生蟲、 本身已經恃住政府特權壟斷發財既醫生, 喺電台、報紙、blog大喊冇錢買樓.

有個醫生寫左一堆字, 怨曾蔭權唔施捨幾個錢畀佢買樓.

唔係咁蠢雅? 唔識將貨就價? 特首好心提佢地可以住遠少少, 竟然話太遠唔就腳,一定要九龍港島先肯住(其實都夠買有突), 間樓住新界襯唔起高高在上既醫生身份. 真係恐怖.

香港醫生一早已經唔高尚, 特別係公家醫生, 下下想加人工既時候, 就擺病人上枱.

本來手術刀在前, 有機會睇醫生既香港人都唔會亂鬧醫生, 以免有醫生唔小心醫死人, 而嗰嗰人又咁啱係你

點知, 醫生連醫院以外既一般人生活都唔放過, 要再据香港人一頸血.

醫生喺香港最壟斷既行業, 唔喺香港兩間大學出黎, 呢世都唔使旨意合法執業, 就算你係哈佛醫學教授, 都好難pass個試, 目的係同你講: 過主啦, 呢度我地頭! 學中醫, 要面對西醫瘋狂抹黑, 又話唔科學又盛, 總之只準睇西醫, 但唔準問咁多. 原則上, 醫生組織同黑社會無疑, 分別係一個政府授權, 一個要劈友劈個場返黎.

喺冇乜競爭既情況下, 醫生收入超穩定, 中意就打政府工, 唔中意就自己執業. 咁啱, 供樓最需要穩定收入, 醫生就最適合供樓供舖. 好多醫生都係自置舖.

點知, 家下醫生不思進取, 更不知廉恥, 嫌豪宅貴, 竟然要求政府推冧摟市.

有收入供得起, 負資產都冇事, 最慘一般商界打工仔, 市一差就有機會被炒, 工又冇, 樓又負資產, 最後只會益左班收入超穩定既人, 就係醫生, 就算佢地高追都冇問題, 因為供得起, 市冧仲可以執平貨, 入多間.

香港市民究竟前世係咪欠左班醫生? 醫病冇得揀, 迫住捱貴夾唔抵既本地醫生; 有D醫生冇得外國供應, 佢退休就成個部門摺埋. 家下醫生連樓市都要打主意. 當香港的土地不再屬於香港的新一代,只屬於醫生此等特權階級, 你教我們怎會對這城市有歸屬感?

肥醫生, 請你回答我, 如果如你所願, 樓市冧左, 有個病人, 去你度睇病, 話變左負資產後, 積勞成疾, 你會點同佢解釋?

敬候您的回覆,
Kreme

4 comments:

  1. you are very naive and stupid. Poor guy!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ↑typo

    The response from "Doctor" justified my title. Thanks, "Doctor" from google.

    ReplyDelete