Saturday, October 3, 2009

叮噹

最近識左一位新同工(又唔係同事,但合作次數多過同同事!), 佢打左幾廿年工, 似乎D有野都睇淡左, 間唔中呷下就當抒發左,有次佢直頭話:「你老細想禁個制D野就出哂黎,但有D野要時間, 同埋做左都未必有成效, 唉!」

呢個禁制論認真精警, 之後第二日我就即刻親身體會到...

(某星期五下午4時半, 老細房)

老細: 你地每個星期四五都要send D野俾我, 寫幾份報告, 等我下個星期一開會有得用!

一眾同事: 哦!

同日下午5時左右, 老細走到一眾同事枱前

老細: 你地俾唔俾到咩我?

一眾同事目定口呆, 心諗: 你落柯打一粒鐘都未夠, 有X俾你咩!

老細: 冇呀? (下刪數百字)

我特然間諗起叮噹, 如果有佢幫手就好鳥.



2 comments:

  1. 個重點係你老細都係咁諗,仲當左你係叮噹呢。

    ReplyDelete
  2. 我想問叮噹借個呼拉圈(穿牆果個法寶), 必要時有得揾窿捐!

    ReplyDelete