Monday, October 12, 2009

買左部Netbook

大家一睇條題, 一定以為我想學尹思哲咁講下部Netbook有咩咁勁, 其實Kreme鬼識講咩, Kreme只係想講下買既過程.

因為之前都格過幾間價, 去到林收工之際, 走左入一間百老匯, 我好似原始人咁問, 因為對Kreme嚟講, 世界仲停留喺Notebook年代, netbook成部玩具咁, 問長問短咁, 個promoter 好有耐性咁sell. 最後決定買部HP, 貪佢D制夠大, 好似阿伯買電話咁...

到就畀錢,終於有位sell屎走黎吹下水, 我見佢份人冇乜點咪同佢吹下, 點知幾玩得, 之後要我填evaluation, 喺購買原因, 我忍唔住自己加多欄, 叫「員工好friendly」,

之後佢地打蛇隨棍上, 仲叫我寫感謝信, 我當然當甜估咁寫, 笑到佢地同事卡卡聲, 我諗都冇幾多個人肯咁玩野, 希望都仲幫到佢兩位, 唔會上頭一句話「份野係咪玩野架」, 而令佢地冇左張百佳現金券(有人感謝佢,員工就有現金券當獎勵, 多寫多送, 送完不止) .

最後, 大家可能會問:「咁呢個故事有乜教訓」 唔...Kreme 未諗到, 純粹分享下jer~

(嘩,呢篇野好xanga)

1 comment: