Thursday, September 22, 2011

【小炒王】小農暴發概念股

高明今日首次0係小炒王掛牌開筆,先恭喜爽報創報!

至於今日帶俾大家既,就係上市後hit過一陣,宜家又冇乜人提既Prada(1913)。

匯豐調查發現,中國富戶平均36歲就發達,係亞太區之中最年青,64%會來香港炒樓炒股。可惜來自大陸,始終會擔心畀人覺得佢地係一般自由行,發財之後惟有努力改善形象,而中國人素來信奉「人靠衣裝」,無理由買國貨,一定係買外國名牌。

高盛亦都話Prada亞太區上半年增長41.1%,比歐美更勁,維持買入,目標價升到58.9蚊。證明Prada已經係唔少中國富戶既恩物。

三十幾歲既富戶最大特點,就係佢地仲係好有魅力。女富戶會買多幾個手袋裝身;男富戶仲不得了,除自用,仲會送禮。財富傳統上有80/20之說,即係20%人掌握社會80%財富,高明可以肯定,大陸兩成有錢既男人,可以pick up八成靚女,男富戶會用Prada獎勵一D願意接近佢地既女士。上述原因令Prada順理成章成為「小農暴發概念股」,當大陸暴發戶瘋狂掃袋時,香港同胞就要把握機會。高明宣判:買!

高明

No comments:

Post a Comment