Wednesday, April 7, 2010

[反抹黑]黃毓民老闆係老實商人 不容抹黑

抹黑!抹黑!

正所謂「男人不壞,女人不愛」,愛情如是,政局亦如是(政客不壞,選民不愛)。2006年,社民連成立,「幫主」黃毓民為了抓緊佔選民總數一成的激進支持者,肆意引入台灣民進黨式暴力政治,藉以在比例代表制下贏得議席,並撈取更多政治本錢。他們除了在議會內「掟蕉」、「掃枱」、「講粗口」之外,更藉電燈膽風波、高鐵事件、政改方案等議題,大肆抹黑有利民生的基建項目為官商勾結,以及鼓吹仇富心理及不勞而獲的歪風,藉以籠絡苦待上位的「80後」的支持。到底這些只指責社會不公,只懂得向政府伸手拿取資源的政客及市民,他們的所謂「訴求」是否合理呢?


你條咁既hi hi 竟然抹黑偉大的前上市公司主席黃毓民老闆, 可恥!

黃毓民老闆樂善好施, 最中意幫人

特別係前cyber日報小股民、老股民

黃毓民老闆一定會用自己身家去幫佢地

絕對唔會只識叫政府俾錢, 自己就唔肯出一分半豪

事實上黃毓民老闆做生意都係為咗慈善

以前顛狗日報、Cyber日報係

今日牛肉麪都係

只要你係冇機會上位的八十後, 去毓民牛肉麪食野

黃老闆一定會免費送麪俾你

另加廿蚊俾你撘車返屋企

可見黃老闆做生意根本唔係為錢!!!!

呢件五毛抹黑紅太陽黃毓民老闆, 網路欺凌黃毓民老闆, 實在令人髮止

社民連應該效法中共, 迫yahoo做野, 河蟹所有反對黃老闆既聲音

No comments:

Post a Comment