Tuesday, May 26, 2009

雷頒德 & 馮德倫反目事件...

按:由於太精采, 好長都睇得(竟然), 不得不轉貼

WARNING: 以下內文以廣東話俗語及粗言撰寫,不能接受者勿讀,敬請留意。


轉貼

【激氣撚】雷頒德 & 馮德倫反目事件發生在我身上.....

人物: 我 + 一個識左三十年既老死 + 佢條新女

我老死條新女正一典型公主病港女
仲要以為自己好撚得人鍾意所以個個要就晒佢咁

是咁的
大約半年前我老友識左呢條女
咁無耐就上床扑野溝掂左之類啦, 過程唔鳩多講啦(又唔係我扑)
無耐就自然帶條女出黎識下朋友, 出黎玩下咁
第一次見呢條女, 講下佢個撚樣先


2 comments: