Saturday, March 27, 2010

鄭中基蔡卓妍承認已婚4年



藝人鄭中基與蔡卓妍 (阿Sa)一起召開記者會,承認兩人2006年在洛杉磯 結婚,現已分手,正辦理離婚手續。

鄭中基在記者會上表示,結婚是一個事實,他們在2006年在雙方家長支持下,在洛杉磯結婚。他們一直認為結婚是私人的事,沒必要公開,雙方亦同意以這方法處理,但最近失實的報道,令他們要出來交代,這亦是最後一次交代。

他表示,結婚時候,生活非常開心,隨大家共同成長,有更深入了解,為了對大家更好,最近宣布分開,這是在理性情況下的決定,分開不是因為第三者,亦不是如報章的失實報道。

他指出,至於離婚問題,現時正處理,會按法律程序去做。鄭中基忍不住流淚稱,儘管不能成為夫妻,但大家過了一段好開心的時間,希望日後可以有成為好朋友,亦呼籲傳媒給大家一點空間。

(即時新聞)


Thursday, March 25, 2010

Tuesday, March 23, 2010

張宇人 之 假的假不了

唔人知發生咩事睇咗呢篇文先:

張宇人:或建議低於 20元



Kreme一直反對最低工資, 因為會令低學歷青年, 婦女, 同新移民難以入職

事實證明, 就算係自稱爭取最低工資既工會, 旗下按摩院都冇俾最低工資(雖然後來話有俾, 但工人月薪只得千多元, 大幅削減工時乎?)

不過, 後來該按摩院有中年新移民婦人笑芳成功轉型, 月入二萬元

但呢個故事令Kreme明白, 不設最低工資, 弱勢工人仲有一條階梯向上爬, 最低工資只會堵截工人後路. 迫使佢哋依賴福利過活. 此乃後話, 今日唔講.

今日想講既係, 一啲明知最低工資會令弱勢工人陷入深淵既政黨, 為咗得到短暫快感, 或者怕被人鬧, 無視對工人既後果, 轉軚支持

不論20蚊, 24蚊, 定係33蚊, 最低工資對想換取一絲希望既工人黎講, 都係一度高不可攀既城牆

城樓上的工會城主不斷將城牆疊高, 弱勢工人淪為城外的孤兒

哪怕只有一個, Kreme 都嫌多

明知有咁嚴重既害處, 仲轉頭支持, 係假

然後再自演一幕20蚊不代表黨, 24蚊好過20蚊,

言則, 即係默認最低工資越高越好, 當初所謂對工人影響, 一併拋諸腦後, 總之面子緊要, 趕緊割席, 係一假再假

但係, 副主席不代表黨, 有人信咩?

陳志雲話: 真的假不了.

自由黨上演的一幕卻是"假的假不了".

一個無無聊聊的麥當奴coupon feed, 都有位抽張宇人水, 證明呢個黨已經幾不得人心,

環保撚誠信破產

23.3.2010 20:0
天文台根據最新的數據分析,預計在本世紀末,即2090-99年,香港不再有冬天,較前天文台長林超英在兩年多前所說的2030年,延後六十年。現任台長李本瀅說,修訂預測,並非氣候暖化的速度減慢,而是由於現有更多數據,可作更仔細及準確的預測。他又指,去年北半球降大風雪,屬正常短期天氣變化,強調全球長期變暖的趨勢並無改變。

搞成咁

有啲似當年個個話恒指會升到上五萬點

之後大市掉頭個個無影行動

修訂預測,並非氣候暖化的速度減慢,而是由於現有更多數據!!?

又呃人?

實情係原先相信既"外國專家"數字係假野

然後樹倒猢孫散

一早話咗林超英信唔過啦!

大家睇住啦

過多幾日, 環保撚會當無事發生, 大談全球暖化, 然後問你要捐款

當你質疑佢, 佢又會話"咁唔代表地球無問題, 你地*都仲要食樹片, 過茹毛飲血既生活, 如果唔係地就會氣候變化", 諸如此類

*點解係"你地"? 因為只有蟻民先至要環保, 環保份子應坐專用房車, 四出大呼籲市民應乘撘公共交通工具.


Monday, March 22, 2010

笑甚麼, 畜牲, 你也是張宇人

利世民, 蘋果日報 ( 財經要聞, B11, 2010. 03. 23)

自由黨的張宇人說,最低工資水平應是20元,炮轟過後,自由黨主席急忙跑出來補鑊,指20元之說是張宇人代表的業界立場。啊!自由黨原來是傾向24元,比飲食界大方20%。天啊,如果張宇人不代表自由黨,為甚麼要讓他到處說三道四?

星期日的維園論壇,自由黨的何世柱和張宇人,被現場觀眾當作仇人般批鬥。對不起,世民竟然一點也不同情他們。說到底,自由黨支持最低工資,是自取其辱,怪不了他人。

支持最低工資的人,不會因自由黨慷他人之慨的20元最低工資,轉為欣賞愛戴這個只可以在功能組別生存的政黨。退一萬步說,平民百姓想撐自由黨也沒有功能組別的票吧!甚麼功能組別均衡參與甚麼的假話,都被自由黨踢破了。

設最低工資有工做變冇工做

我認識自由黨的成員,私底下都反對最低工資。他們都知,最低工資會令有些本來有工作的,變成沒有工作。可是,站在鏡頭前,為甚麼會支持最低工資?據說他們覺得政府也支持,他們也只好支持。

天啊!保皇是這樣保的嗎?政府花了多少精力延後最低工資生效?難道政府不知道,因最低工資而失去工作的人,會是更大的問題嗎?曾特首要還一個人情讓工聯會成功爭取,又怎可打「開口牌」?自由黨都是商界精英,怎不醒目一點?真的教人對香港作為商業城市的未來感到擔憂。

可能,寄望自由黨去抵擋兇猛的工會,是有點不切實際。老早,世民和其他擔心最低工資會壞事的朋友,已決定忘記有自由黨的存在。可是,天啊,20元甚麼啊?請 問你們知不知,最低工資要是有問題,你們便不可以避而不談!不說得太白了。你們說20元最低工資的時候,世民想到了不幸的婦女的自我安慰。

既然你們不會說:「反對任何形式最低工資立法。」張宇人也好、劉健儀也好,當幫個忙,以後人家問到貴黨對最低工資的立場,請你們只用「遺憾」兩個字回應。其他的,不用說了,自有人會發聲。

Friday, March 19, 2010

Random blogging



XDDD

From: 9gag.com and hkgolden

Tuesday, March 16, 2010

志雲飯局:相逢何必曾相識





















我將以下呢首歌, 送俾佢兩位...

Sunday, March 14, 2010

Lady Gaga - Telephone ft. Beyoncé



特登露西話俾大家知佢唔係男人

Saturday, March 13, 2010

[商界]黃毓民老闆膺十大傑出工商界人士

黃毓民老闆膺十大傑出工商界人士


"香港遊樂場協會上月廿二日至三月四日舉行「香港青少年眼中的傑出人士調查」,訪問一千一百多名十一至十七歲的青少年。對於傑出人士應具備素質,青少年認為良好品德、尊重他人及情緒管理最重要,而富有、社會地位和良好職業等因素不但「十大」不入,更排在廿名之後。調查團體相信,結果反映青少年認為品格比財富更重要。"

"傑出工商界人士中,頭十位分別是李嘉誠、李家誠、李兆基、陳振聰、田北辰、任志剛、李澤楷、何鴻燊、邵逸夫、黃毓民和龔如心"


Kreme覺得呢個調查都睇到幾多野:

1. 黃毓民老闆係貨真價實既商人

2. 青少年認為品格比財富更重要, 我相信呢個都係黃毓民老闆當選主因,

眾所周知, 黃毓民老闆做嗰瓣死嗰瓣, 賺到都唔夠佢輸,

如果純粹講財富, 佢可以入倒數排名, 因為佢仲爭人好多錢,

但好在我哋既青少年獨具慧眼

知道黃毓民老闆係商界好好既反面教材

邊個想做生意千祈唔好學佢

所以就選佢入十大, 警惕世人

黃毓民老闆繼續曝光, 提醒人佢做生意既遭遇, 深明大義, 善哉! 善哉!

Thursday, March 11, 2010

尋人啟事: 張文光

舊年年尾, 發生左單咁既事:

涉迷姦女教師 現代教育補習天王被捕

當時, 偉大既教師既得利益集團首腦張文光就話:

"立法會教育界議員張文光指出,當局豁免替補習學校教師的專業資格進行註冊,令補習學校師資良莠不齊,今次事件充份反映當局規管補習學校師資存有重大漏洞"

其實單案都未判, 張文光已經急不及待要做法官判個老師有罪, 大致上話做補習既都唔係人, 暗指做鐵飯碗既老師都係道德天使, 個個不食人間煙火, 不吸煙不飲酒,不做愛, 總之有教師註冊既老師就有道德光環.

話口未完, 更仆街, 更淫賤的案件判決:

雞姦小五生教師囚六年半 被押走時 犯人欄內揮手道別親友



點解補習老師遭檢控你就大大聲聲話所有補習老師都係仆街
到有鐵飯碗老師判罪, 你就影都冇?
張文光, 出黎講番兩句公道說話啦!

消息指

足 球 發 展 報 告 建 議 改 善 足 總 管 治 架 構
2010-03-11 HKT 14:10
消 息 指 , 政 府 委 託 的 顧 問 報 告 認 為 , 要 推 動 本 地 足 球 發 展 , 足 總 需 要 重 組 , 以 籌 備 新 的 職 業 聯 賽 , 制 訂 設 施 及 發 展 策 略 , 以 及 強 化 香 港 代 表 隊 。

據 了 解 , 報 告 建 議 足 總 重 整 代 表 機 構 , 接 納 新 管 治 架 構 , 制 定 更 清 楚 的 角 色 及 職 責 , 招 募 新 的 高 層 包 括 行 政 總 裁 , 以 及 製 備 發 展 計 劃 和 五 年 業 務 計 劃 。


X你,擺到明政府鱔料啦,消乜嘢息指呀!

Wednesday, March 10, 2010

KrispyCrap's Review: 陳志雲、法庭、燦神




















































































陳志雲被廉署拘捕 消息稱涉近期大型電視節目貪污

2010-03-11HKT13:06
廉政公署拘捕電視廣播有限公司三名高層人員,包括總經理陳志雲,指他們涉及貪污。
消息說,是涉及近期大型電視節目的貪污事件。

電視廣播有限公司外事部副總監曾醒明表示,已暫停三名被捕人士的職務,強調事件絕不會影響公司的日常運作,並會盡力協助廉署調查。

究誰係衰邊單呢?
勁歌金曲?