Sunday, May 31, 2009

食飽飯組織: 地球殺手(地球之友)

香港係一個富庶既城市, 有太多人生活無憂, 諗埋哂D無謂野以為救地球, 原來係害緊地球, 以下係食飽飯組織地球殺手(地球之友)又一無聊之作.



環保低碳餐 父親節登場

【本報訊】下月 21日父親節及前夕,地球之友與中華煤氣合作打造全港首個「星光夠照低碳晚餐」慶祝父親節,採取本地食材嘉美雞、黃䱽等,取代法國雞、挪威三文魚等外地入口食材,間接減少溫室氣體排放。每個套餐大約減少排放 7.12克二氧化碳。
頭盤帶子酥皮盒、大蒜薯蓉湯、蜆肉番茄香草寬麪;主菜香煎黃䱽或嘉美雞;甜品是本地士多啤




大家可能會問, 有幾無聊呀?

Kreme唔直接答, 用蘋果留言答.

多鬼餘,你唔特登出外吃飯慶祝,更加可以減少排放二氧化碳
by東大人

Picture of June 1



from 知日屋部

Saturday, May 30, 2009

Friday, May 29, 2009

連bloomberg都笑蓋特納

Bloomberg的一個function, key in 用黎估某啲資產會唔會包括入美國TALF計劃內, 公我贏, 字你輸, 幽默幽默!





Even Bloomberg Openly Ridiculing Tim Geithner Now

轉貼 不見天的六四專題

我只可以話, 一間公司入面, 一定養住幾個食飽飯冇屎屙, 成日話「咁做唔得wor」既人篤背脊. 原本冇事, 就講到天咁大件事. 最後做事的人受氣, 呢班人就去奶主子鞋底領功, 學某報評論話齋: 呢D咁既契弟, 等天收啦!



前一天還慶幸自己在一家包容性和多元性皆強的雜誌工作。

六四專題難做,lifestyle 雜誌的六四專題更難做,論政治性新聞性,我們不比跟日報比媲,想義正嚴詞大呼平反六四又怕老氣橫秋,經過不斷的推倒重來,我們找到了方向,並實踐了。

文章寫好、相片拍好、layout 砌好,甚至已經送往印刷,但最後,因為大老闆的一個電話,專題被抽掉,同時,有關該期雜誌中所有提及六四字眼的文章,皆要經過修改,三小時之後,這個六四專題真的可以消失得無影無踪,彷彿從未出現過。

然後,一個狐假虎威的公司高層,把我和幾位相關的同事叫到會議室,會議室氣氛很凝重,我們似是犯下彌天大禍。那名高層手拿著那份專輯的 copy,上面的文字被黃色的螢光筆畫得一塌糊塗,然後她將「有問題」的句子逐句讀出,說:「這是煽動。」當然還有一堆不知所謂的說法,包括公司的決定毋須要向員工解釋,若有不滿同事可以隨時離職等屁話,還假猩猩的問大家有何意見。

他媽的我還可以有甚麼意見,你是老闆,你說了算,但她居然還說我像是不認同公司立場,我是打工,但不是你的走狗,無須甚麼屁都要與公司同一立場吧!你有權禁止你認為有損害公司在內地生意利益的東西刊出,你有權炒我,我有權不做,但是你不必像文字獄般逐隻字審查我那一字有煽動成份,這裡是香港,不是大陸,而且即使這份專題寫著我名字去大陸派我也不信有人要捉我去打把,別弄得像是我們犯了殺頭般的大罪似的。

撫心自問,是次六四專題的文字圖片內容,不算處理得特別出色,當中也沒有甚或驚天動地的內幕要爆,但是我不憤。

好可怕。我原本覺得壹傳媒偏激,但我發現,原來香港剩下願意咆哮聲音的,或許只有它了。

好可怕。原來沒有人抹殺香港的新聞和言論自由,是我們的媒體集團為利益甘願放棄。

好可怕。從前覺得內地用強硬的手段,又捉又打又軟禁的,控制人們的言行,好可怕,之後感覺近年好像好了點,到奧運時又好像再好了一點。但現在,我發現,原來軟霸權更可怕,中國強大了,他們不必再用任 physically 的手法打壓人們,只要不讓你回國經商,那麼想賺錢的人們便會乖乖收聲。我感覺如此情況還將繼續發展,中國好野!

2009年5月26日,《君子雜誌》的 143 至 156 頁被他們抽走了,但他們不能在日曆上抽了六月四日。感謝歷史讓我們看清商人的真貌。

from Chu Ne

Thursday, May 28, 2009

Tuesday, May 26, 2009

雷頒德 & 馮德倫反目事件...

按:由於太精采, 好長都睇得(竟然), 不得不轉貼

WARNING: 以下內文以廣東話俗語及粗言撰寫,不能接受者勿讀,敬請留意。


轉貼

【激氣撚】雷頒德 & 馮德倫反目事件發生在我身上.....

人物: 我 + 一個識左三十年既老死 + 佢條新女

我老死條新女正一典型公主病港女
仲要以為自己好撚得人鍾意所以個個要就晒佢咁

是咁的
大約半年前我老友識左呢條女
咁無耐就上床扑野溝掂左之類啦, 過程唔鳩多講啦(又唔係我扑)
無耐就自然帶條女出黎識下朋友, 出黎玩下咁
第一次見呢條女, 講下佢個撚樣先


香港情侶情到濃時當街咀到訓低



做乜咁激
大家點睇?

Thursday, May 21, 2009

除衫唔使還錢?




Whats happening?

才子考通識

轟動全城的陶傑通識肥佬事件, 終於有人放上youtube鳥!




好心埃畸寶咪咁孤寒啦
你自已又唔放轉貼link
又唔畀人轉貼
連廣告放上youtube
cable你有賺啦!

Tuesday, May 19, 2009

Who are they?



from高登

窩輪大縮窩

荒木茂話流感大流行係「累贅又可笑」。

有咩比流感大流行更可笑

Kreme相信係窩輪大縮窩

Agree?

Friday, May 15, 2009

Who is she?



Update 1


Any new sources? Please lemme know, thanks.

Thursday, May 14, 2009

談黑人性能力 應采兒:朋友完全體會什麼叫「頂你個肺」



話題大約在5分鐘開始

冇時間請直接到830



I should write something for Cherrie Ying...

------------------------------------------

Dear Cherrie,



Cheeeeeeeeeeers,
Kreme

--------------------------------

Therefore I classify this entry as Sugar.

Wednesday, May 13, 2009

為咗搵食, 最近冇blogging

網友甲: 喂, 你最近個幾禮拜都冇寫blog

Kreme: 搵食ma!

網友乙: 咁冇心機寫, 摺咗佢啦!

Kreme: 犯法呀!

網友丙: 你屌港女既熱誠冇哂!

Kreme: 我想架?